Ποια είναι τα βήματα για την εγγραφή;
Ακολουθήστε τον σύνδεσμο “Γίνε πωλητής” και συμπληρώστε την φόρμα εγγραφής.
*Το username που θα επιλέξετε θα πρέπει να είναι αυστηρά αλφαριθμητικό, δηλαδή χωρίς κενά ή σύμβολα. Το κάθε username θα είναι μοναδικό και δεν θα υπάρξει άλλο.
Μόλις συμπληρώσετε το email σας στην φόρμα, θα λάβετε έναν εξαψήφιο κωδικό (verification code) σε αυτό. Θα πρέπει να το συμπληρώσετε στο αντίστοιχο πεδίο.
*Επιλέξτε έναν κωδικό με τουλάχιστον 8 χαρακτήρες, ο οποίος να περιέχει κεφαλαία και μικρά γράμματα, σύμβολα και αριθμούς.
Αφού συμπληρώσετε όλα τα στοιχεία σας και αποδεχτείτε τους όρους χρήσης του SoFive, επιλέξτε ποιο πακέτο συνδρομής επιθυμείτε.
Αν επιλέξετε το Δωρεάν, προχωρήστε στο επόμενο βήμα. Αν επιλέξετε το Premium, προσθέστε την μέθοδο πληρωμής, αποδεχτείτε τους όρους και κάντε αποστολή παραγγελίας.
Είστε έτοιμοι να δημιουργήσετε το κατάστημά σας.
Ποιο πακέτο συνδρομής να επιλέξω;
Με την Δωρεάν συνδρομή θα μπορείτε να ανεβάσετε μέχρι 50 προϊόντα.
Με την Premium σύνδρομη (9,99€/μήνα) θα μπορείτε να ανεβάσετε μέχρι 100 προϊόντα και επιπλέον θα έχετε προώθηση στα social media κανάλια του SoFive.
Μπορώ να αλλάξω πακέτο συνδρομής οποιαδήποτε στιγμή;
Αν επιθυμείτε να ακυρώσετε την Premium συνδρομή σας ακολουθήστε τα βήματα: Ρυθμίσεις > Η Συνδρομή μου > Ακύρωση
Αν επιθυμείτε να αναβαθμίσετε την συνδρομή σας από Δωρεάν σε Premium ακολουθήστε τα βήματα: Η Συνδρομή μου > Αποκτήστε συνδρομή Premium
Πως ξεκινάω το κατάστημά μου;
Ο λογαριασμός μου > Διαχείριση καταστήματος > Ρυθμίσεις
Κατάστημα:
Συμπληρώστε τα στοιχεία του καταστήματός σας.
Store logo/Φωτογραφία προφίλ – καταστήματος
Store banner/Φωτογραφία εξωφύλλου
Mobile banner/Φωτογραφία για κινητό
*Οι προτεινόμενες διαστάσεις κάθε εικόνας εμφανίζονται στο εικονίδιο “?”
Store list banner (Αγνοήστε το!)
Shop description/ Περιγραφή καταστήματος
Store name position/Θέση ονόματος (Τίτλος/Εξώφυλλο)
Products per page/ Προϊόντα ανά σελίδα
Hide about from store/ Απόκρυψη περιγραφής καταστήματος
Πληρωμές:
Προσθέστε τον τραπεζικό λογαριασμό ή λογαριασμό Paypal, στον οποίο επιθυμείτε να λαμβάνετε τις εισφορές σας από το SoFive.
Customer Support:
Συμπληρώστε τα προσωπικά σας στοιχεία.
Πως κάνω την προσθήκη προϊόντων;
Για να προσθέσετε ένα καινούργιο προϊόν ακολουθήσετε τα βήματα:
Ο λογαριασμός μου > Διαχείριση καταστήματος > Προϊόντα > Προσθήκη Νέου
Συμπληρώστε τα στοιχεία του προϊόντος.
*Για την καλύτερη διαχείριση των αποθεμάτων σας, τσεκάρετε την επιλογή Manage stock και συμπληρώστε τον αριθμό των τεμαχίων του συγκεκριμένου προϊόντος.
*Στην καρτέλα Χαρακτηριστικά μπορείτε να τσεκάρετε όποιο από τα χαρακτηριστικά επιθυμείτε να προσθέσετε στο προϊόν σας και ύστερα να συμπληρώσετε την σωστή επιλογή.
Ανεβάζω μόνο μεταχειρισμένα κομμάτια;
Χμ όχι! Μπορείς να ανεβάσεις κάποιο προϊόν που αγόρασες αλλά δεν χρησιμοποίησες ποτέ. Δημιουργήσαμε ειδική κατηγορία για αυτό και την ονομάσαμε “New”.
Πόσο χρεώνομαι;
Το ποσό που χρεώνεσαι είναι 11,10% προμήθεια επί της πώλησης + 3,6% κόστος υπηρεσίας διασφάλισης νόμιμων συναλλαγών.
Πότε θα γίνεται πληρωμή;
Η πληρωμή θα γίνεται είτε κάθε αρχή του μήνα είτε όποτε το ζητήσει ο πωλητής.
Γιατί να γίνω επικυρωμένος πωλητής;
Είναι αποδεδειγμένο οτι η εμπιστοσύνη είναι μεγαλύτερη στους επικυρωμένος πωλητές (verified sellers).
Πως λαμβάνω το σήμα επαλήθευσης;
Για να γίνετε verified/επικυρωμένος πωλητής ακολουθήστε τα βήματα: Ρυθμίσεις > Verification ή Προφίλ > Verification.
Ανεβάστε ένα από τα τρία διαθέσιμα αποδεικτικά (ταυτότητα, διαβατήριο ή δίπλωμα οδήγησης) σε μορφή pdf ή jpg.
Τσεκάρετε την επιλογή “Prompt Verify” όποτε επιθυμείτε να γίνει ο έλεγχος από την ομάδα του SoFive.
Πατήστε αποθήκευση.
Θα σας έρθει ειδοποίηση για την εξέλιξη του αιτήματος.
Τα πρoϊόντα που θα ανεβάσω πρέπει να είναι επώνυμα;
Όχι βέβαια! Μπορείς να ανεβάσεις προϊόν από ό,τι brand έχεις. By the way, ειδικά για τα επώνυμα brands δημιουργήσαμε μια κατηγορία “Luxury Brands” για να βρίσκονται συγκεντρωμένα.
Δεν έχω επιχείρηση. Μπορώ να πουλήσω στο SoFive;
Το SoFive φτιάχτηκε για σένα! Απευθυνόμαστε 100% σε ιδιώτες που ψάχνουν έναν νόμιμο τρόπο να πουλήσουν online.
Πόσο χρεώνομαι για την υπηρεσία concierge;
Το ποσό που χρεώνεσαι είναι 31,4% προμήθεια επί της πώλησης + 3,6% κόστος υπηρεσίας διασφάλισης νόμιμων συναλλαγών.
Ποιο είναι το κόστος αποστολής;
Τα έξοδα αποστολής βαρύνουν αποκλειστικά εμάς. Ρωτήστε μας για περισσότερες πληροφορίες.